Dag vol kennis en inspiratie!

Let op, profiteer tot 24 april van de early bird korting

Na het daverende succes van de vorige editie in 2017 met ruim 200 deelnemers is het tijd om dit succes te overtreffen: op 14 september 2018 is de vierde editie van de Kinderopvang Inspiratiedag, een initiatief van Het Aktie Atelier, MissBrownpaper en Tevreden.nl. Een dag om je te laten inspireren, nieuwe (praktijk)kennis op te doen, bij te (laten)praten en kennis te maken met andere kinderopvang professionals. Eén ding weten we zeker: je gaat bomvol energie, inspiratie en een goed gevulde goodiebag naar huis.

Klanten & medewerkers boeien, binden en verrassen

Het belooft weer een bomvol programma te worden waarbij je 3 workshops naar keuze volgt of deelneemt aan de HR-Lounge. Experts uit de kinderopvangbranche verzorgen een workshop binnen hun eigen expertise en geven je praktische tips en trucs welke je direct kunt toepassen na afloop. Ideaal toch?

Overzicht workshops

Scroll naar beneden voor een uitgebreide toelichting van de workshops.

Boeien

  1. De klantgerichte kennismaking – Parenticom
  2. Hoe bereik ik online oriënterende ouders – IMKK
  3. GGD rapport voor werven van ouders – Daisy’s Opstapje

Binden

  1. Communiceren met ouders – Parenticom
  2. Onderzoeksresultaten van de Awards zijn binnen. En nu? – Tevreden.nl
  3. Stel je focus scherp met een oudercommissie – Parenticom
  4. In 1 uur klantgerichter denken – MissBrownpaper
  5. Makkelijk inschrijven – Jibbie
  6. De IT afdeling is klaar voor de AVG, zijn jouw medewerkers dat ook – Pelosa & Certafin

Verrassen

  1. Een aantrekkelijk activiteitenaanbod op je website – DoenKids
  2. Filosoferen met kinderen – Filosofiejuf.nl
  3. Pestkop – Apenkop. Wat apen ons leren over pesten – Apenheul
  4. Zaai jij mee – Essisme

HR-Lounge

  1. Voor jou ga ik door het stof / werving 2.0. 3.0. – Het Aktie Atelier
  2. Bedrijfsidentiteit & Werving personeel – To Be Kinderopvang
  3. Employee Excellence – Nienke Bloem
  4. Binden en boeien van medewerkers – Parenticom

 

Thema Boeien

de klantgerichte kennismaking?
Nicole van Asten – Parenticom
Doelgroep: pedagogisch medewerkers, gastouders, rondleiders, locatiemanagers


Ouders die staan voor de keuze van kinderopvang gaan op onderzoek uit en ‘shoppen’. Ze verdiepen zich in het aanbod en kiezen na wikken en wegen de opvang die het beste bij hen en bij hun kind past. Kinderdagverblijf? Gastouder? Informele opvang door familie of buren?

Een kennismakingsgesprek en rondleiding maken deel uit van dit belangrijke keuzeproces. Het komt erop aan dit waardevolle contactmoment professioneel en klantgericht aan te pakken. Daarnaast is dit het begin van een mogelijke samenwerking. DÉ kans om goed van start te gaan!

Wat leer je tijdens deze workshop?

Na deze workshop heb je praktische handvatten om een kennismakingsgesprek met een ouder professioneel en klantgericht te laten verlopen. Om zo de kans op een nieuwe klant enorm te verhogen ÉN een droomstart te maken in de samenwerking.

Hoe bereik ik online oriënterende ouders?
Josselin Volkers – IMKK
Doelgroep: directie, kcc, marketing


Veel (aankomende) ouders gebruiken internet om zich te oriënteren op de mogelijkheden van kinderopvang. Hoe zorg je ervoor dat deze potentiële klanten je vinden? In mijn workshop geef ik praktische voorbeelden van hoe je ervoor zorgt dat jouw opvang meegenomen wordt in de eerste selectie. Want hoe mooi je aanbod ook is, als je doelgroep je niet weet te vinden worden ze nooit klant.

Wat leer je tijdens deze workshop?

Een belangrijke overweging hierbij is altijd: Hoe kan ik op de meest effectieve manier mijn middelen inzetten? Ik hoop je te inspireren met een aantal voorbeelden van hoe traditioneel moeilijk bereikbare doelgroepen efficiënt bereikt kunnen worden en hoe je internet inzet om hyper lokaal de juiste doelgroepen te bereiken. Ook geef ik een introductie in hoe je resultaten van je online wervingsstrategie meetbaar en inzichtelijk maakt. Deze informatie is cruciaal om je werving constant te kunnen verbeteren en bij te sturen waar dat nodig is.

Na het bijwonen van deze workshop hoop ik dat ik je heb geïnspireerd met een aantal mooie voorbeelden waarmee je jouw werving kunt verbeteren. Daarnaast hoop ik onze data gedreven werkwijze over te kunnen brengen zodat je in de toekomst je middelen doelbewuster inzet voor het beste resultaat.

Daisy opstapje

GGD rapport voor werven van ouders
daisy koekkoek – Daisy’s opstapje
Doelgroep: directie, kcc


Na een inspectie is het altijd spannend om te wachten op het inspectierapport. Wat zal er dit jaar in staan? Wordt het een foutloos rapport? Of wellicht met een handhavend advies? Wat ook de uitkomst is van de GGD rapportage; je kunt hem positief inzetten. Wij leren van onze fouten, dus ook een rapport waarin het advies is handhavend op te treden is een mogelijkheid om het GGD Inspectierapport positief in te zetten.

Wat leer je tijdens deze workshop?

De workshop richt zich op welke wijze je een GGD inspectierapport op positieve wijze gebruikt binnen je organisatie. Zowel op klantniveau als op organisatieniveau. Natuurlijk roep ik jullie nu niet op om massaal je GGD inspectierapport te delen op sociale media, absoluut niet zelfs! Benieuwd hoe je je GGD inspectierapport positief kan inzetten? Dan zie ik jullie graag in de workshop.

Thema Binden

Communiceren met ouders
Nicole van Asten – Parenticom
Doelgroep: pedagogisch medewerkers, gastouders, locatiemanagers


Goede communicatie is een voorwaarde voor tevreden en betrokken ouders! Ook heb je goede communicatie en samenwerking nodig om kwalitatief goede opvang te bieden voor het kind. Belangrijk om in te investeren dus! En direct ook een hele uitdaging. Want wat doe je als ouders speciale wensen hebben die je niet meteen of helemaal niet kunt honoreren, als zij hun ontevredenheid uiten, of als zij zich niet aan afspraken houden?

Wat leer je tijdens deze workshop?

Na deze workshop heb je praktische handvatten en bruikbare tips. Je leert hoe je op een professionele manier het gesprek aangaat. We frissen lekker actief nog wat communicatievaardigheden op en leren we van elkaars ervaringen. Waardoor jij de workshop verlaat met een goed gevulde gereedschapskist in het communiceren met ouders.

In 1 uur klantgerichter denken
Jeltje Meijvogel – MissBrownpaper
Doelgroep: directie, marketing


In dit uur niet alleen theorie, maar ook direct de handen uit de mouwen. We gaan met een direct toepasbare methode kijken hoe het ervoor staat met jouw klantreis (customer journey).

Wat leer je tijdens deze workshop?

Wat gaan we doen? Het eerste deel van de workshop gaat over het creëren van klantbeleving. In het tweede deel gaan we een “customer journey map” maken. We brengen (letterlijk) in kaart wat voor jouw organisatie de meest belangrijke klantcontactmomenten zijn en wat je kan doen om ze (nog meer) te verbeteren. Het doel: meer fans voor je organisatie creëren!

Natuurlijk ga je niet met lege handen naar huis, je krijgt een startpakket mee om de geleerde methode nog eens met je collega’s te doorlopen!

onderzoeksresultaten Awards zijn binnen. en nu?
Edwin van mil & hanan Chafia – Tevreden.nl
Doelgroep: Voor een ieder die wil verbeteren


Weet jij waar de knelpunten zitten en wat je er aan kan doen om de kwaliteit van jouw dienstverlening verder te verbeteren? Inzicht in ervaringen is essentieel. Zo weet je precies welke aspecten kunnen worden verbeterd. Bovendien laat je zien dat je kwaliteit als organisatie serieus neemt.

Wat leer je tijdens deze workshop?

De onderzoeksresultaten van de Kinderopvang Awards zijn binnen. Je hebt prachtige resultaten behaald. Toch blijft er altijd ruimte voor verbetering. Maar hoe krijg je dit voor elkaar? Tijdens deze workshop geven Hanan en Edwin handige tips, inzichten en praktijkvoorbeelden op basis van de Kinderopvang Awards vragenlijst.

Je IT afdeling is klaar voor de AVG, zijn jouw medewerkers dat ook?
Peter van Zijl – Pelosa & Daan Schippers – Certafin
Doelgroep: directie


Door de inwerkingtreding van de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in mei 2018, zijn veel bedrijven druk bezig met het beveiligen van hun IT-systemen en digitale dossiers. Dit gaat echter vaak ten koste voor de aandacht voor privacy bewustzijn op de werkvloer.
Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 70% procent van alle datalekken direct veroorzaakt wordt door menselijk falen. Vaak is de persoon die binnen een organisatie over de IT gaat, ook verantwoordelijk voor privacy en databescherming.

Hoewel die persoon vaak goed op de hoogte is van alle technologische mogelijkheden om digitale gegevens te beschermen, vergeet hij nog weleens dat op het systeem een printer is aangesloten. Het zijn vaak uitgeprinte dossiers of rondslingerende USB-sticks die, vergeten in de bus of gestolen uit de auto, de grootste problemen kunnen opleveren. Ook een angst om te melden kan uw organisatie parten spelen.

Wat leer je tijdens deze workshop?

Privacy en databescherming zijn niet alleen een zaak voor de IT-afdeling, maar voor iedereen die in een organisatie werkzaam is. Hoe maak je nu alle medewerkers bewust van het gevaar van datalekken? Niet alleen de directeur of de IT-manager, maar ook de secretaresse en de telefonist? Door alle lagen van de organisatie bij de preventie van datalekken te betrekken, wordt het bewustzijn vergroot en de kans op datalekken verkleind. Pelosa en Certafin nemen je mee in het vergroten van het privacy bewustzijn van je organisatie.

Stel je focus scherp met een oudercommissie
monique Schoorlemmer – Parenticom
Doelgroep: locatiemanagers, regiomanagers, management


Oudercommissies hebben adviesrecht over veranderingen in het beleid naar aanleiding van bijvoorbeeld nieuwe wetgeving, zoals de Wet IKK. Medezeggenschap van ouders vind je belangrijk, maar ben je vaak zoekende hoe je deze binnen de kaders van de wet- en regelgeving én die van je bedrijfsvoering optimaal kan vormgeven? Gesprekken met je oudercommissie kunnen aanvoelen als een kruisverhoor in plaats van een samenwerking.

Wat leer je tijdens deze workshop?

Je vindt het belangrijk dat je oudercommissie een gesprekspartner wordt, met wie je kunt sparren over zaken die ertoe doen, met wederzijds respect. In deze workshop krijg je weer helder op je netvlies waar het om gaat bij medezeggenschap van ouders en wat daarvoor nodig is.

Hoe wil jij samenwerken met de oudercommissie en wat wil je samen bereiken? De randvoorwaarden voor goede samenwerking tussen organisatie en oudercommissie staan centraal in deze workshop, met als doel het creëren van een optimale win-win situatie!

Makkelijk inschrijven
Trudy van Iwaarden – Jibbie
Doelgroep: directie, marketing


Hoe voer je een planning in en waar vind ik mooie beelden om te tonen bij mijn activiteit? Met de “drag & drop” planning van Jibbie zet je je activiteitenaanbod eenvoudig online en kun je gebruik maken van een mooie media bibliotheek zodat je zelf niet uren moet zoeken naar goede (rechtenvrije) foto’s. Promoot jouw organisatie door een verrassend aanbod van activiteiten en laat kinderen die nog geen klant zijn op een laagdrempelige manier ook kennis maken met jouw organisatie.

Wat leer je tijdens deze workshop?

Heb je zin om ideeën op te doen om aan de slag te gaan met danslessen, bootcamps, een cursus fotografie, een EHBO of babymassage cursus voor ouders, een schaatsclinic of een graffiti workshop? Bezoek de workshop van Jibbie.

Thema Verrassen

Een aantrekkelijk activiteitenaanbod op je website
Hanna Roos – DoenKids
Doelgroep: directie, marketing


Een goed activiteitenaanbod samenstellen kan veel tijd kosten. Er zijn tenslotte meerdere factoren waar je rekening mee moet houden. Hoe oud zijn de kinderen? Wat voor weer kun je verwachten? Zijn er nog speciale thema’s waar je mee aan de slag kunt gaan?

Wat leer je tijdens deze workshop?

Per vakantieperiode voor de BSO en per thema voor het KDV kost dit tijd. DoenKids geeft je tips en tricks om hiermee aan de slag te gaan. Uiteraard laten we je zien hoe de database van DoenKids werkt. Ook ga je naar huis met een plan van aanpak hoe je zelf gestructureerd aan de slag gaat met het maken van een goede planning van activiteiten, rekening houdend met allerlei speciale thema’s en dagen die belangrijk zijn voor de kinderopvang en schoolgaande kinderen.

Filosoferen met kinderen
Fabien van der Ham – Filosofiejuf.nl
Doelgroep: interessant voor iedereen


Filosoferen klinkt moeilijk en veel mensen denken dat het niet geschikt is voor kinderen, maar niks is minder waar. Iedereen kan het, zelfs als je pas vier jaar bent! Kinderen stellen niet voor niets honderden “waarom” -vragen. Door te filosoferen leer je veel. Zo groeit de woordenschat en leren kinderen hun gedachten, ideeën en meningen onder woorden te brengen.

Wat leer je tijdens deze workshop?

Filosoferen is ook goed voor hun zelfvertrouwen want foute antwoorden bestaan niet. Ook voor de begeleider is het waardevol want je leert het kind op een heel andere manier kennen. Wil jij dat ook? Kom dan naar deze inspiratiesessie. Je maakt kennis met een aantal werkvormen en gespreksmethodes waarmee je direct zelf aan de slag kunt en op een andere manier in gesprek kunt met kinderen.

Pestkop – Apenkop. Wat apen ons leren over pesten
Sarah Mutsaers – apemanagement
Doelgroep: locatiehoofden KOV/IKC, pedagogisch medewerkers en gastouders


Pestgedrag is een fenomeen dat in alle groepen van de samenleving voorkomt. Overal waar mensen in een groep samen leren, werken, of spelen komt dit gedrag voor. Bijzonder is dat we dit pestgedrag ook bij apen en andere dieren zien en dat het een natuurlijke basis en functie blijkt te hebben. Natuurlijk en zeer functioneel gedrag dus, maar dat wil niet zeggen dat we het maar moeten accepteren of dat we er niets mee kunnen.

Apen en mensen zijn zich bewust van hun eigen gedrag en dus ook van wat hun gedrag bij een ander oproept. Eén van de functies van pesten is bijvoorbeeld imponeren en aandacht trekken. Pesten werkt dus alleen maar als je je bewust bent van hetgeen je teweeg brengt. Niet alleen bij degene die je pest, maar ook bij de omstanders.

Wat leer je tijdens deze workshop?

Allereerst leer jij van apen over pestgedrag: waarom komt pesten voor en welke functies heeft het. Apemanagement biedt je, naast inzicht, ook tools waarmee je in staat bent om een onderscheid te maken tussen pesten, plagen, spelen en agressie. Immers, gedrag moet men begrijpen en herkennen voordat je het kunt beïnvloeden. Door pestgedrag vroegtijdig te herkennen kan vervolgens de efficiëntste interventie toegepast worden om het pesten aan te pakken. Escalatie wordt voorkomen met zowel de korte als de lange termijn voor ogen.

 Zaai jij mee?
Silvia Romijn – essisme
Doelgroep: locatiehoofden KOV/IKC, pedagogisch medewerkers en gastouders


ZaaiGoed biedt inspiratie en ondersteuning op de sociaal-emotionele ontwikkeling voor zowel kinderen als opvoeders. Deze unieke zienswijze dragen wij over door middel van interactieve trainingen en wordt ondersteund door speelmaterialen. ZaaiGoed is gebaseerd op het kopieergedrag van kinderen. Zij doen na wat zij van volwassenen meekrijgen. Wat we kinderen meegeven (zaaien), draagt bij aan hun ontwikkeling (oogst). Vandaar: wat je zaait is wat je oogst.

ZaaiGoed versterkt kinderen en volwassen in hun zelfbeeld (ik) en in de relatie met de ander (wij). In de IK versterk je jouw Zelfkennis, Zelfredzaamheid, Zelfvertrouwen en Zelfontwikkeling. Dat gebeurt in 4 fases: Weten, Doen, Voelen en Groeien. Bij de WIJ versterk je in jouw relatie tot de ander, je leert om van elkaar te leren, samen ervaringen aan te gaan, je empathisch vermogen wordt versterkt en je leert bij te dragen aan een ander.

Hier komen dezelfde vier fases naar voren: weten, doen, voelen en groeien. Boodschappen zaaien we vaker onbewust dan bewust bij kinderen. Ben jij je er al bewust van welke boodschap jij doorgeeft aan kinderen? En vanuit welke rol? Kom inspiratie opdoen en zaai mee!

Wat leer je tijdens deze workshop?

Tijdens deze inspiratiesessie ontdek je ZaaiGoed. Een unieke manier om kinderen en volwassenen rondom sociaal-emotionele ontwikkeling te versterken a.d.h.v. 28 positieve, activerende boodschappen. Na deze inspiratiesessie kun je er meteen mee aan de slag, in de eigen dagelijkse praktijk!

Chocolab
Maaike Irazarri van Suchtelen  – Fawaka ondernemersschool
Doelgroep: locatiehoofden KOV/IKC, pedagogisch medewerkers en gastouders


Bij Fawaka Ondernemersschool leren kinderen ondernemen met oog voor de wereld en de mensen met wie ze die delen (duurzaam ondernemen). De speerpunten van ons programma zijn 21e eeuwse vaardigheden, inclusiviteit, wereldoriëntatie, burgerschap en brede talentontwikkeling.

Wij laten de kinderen zien dat hun handelen impact heeft en dat ze bewuste keuzes kunnen maken. We willen een generatie van zelfstandige bewuste wereldburgers opleiden die niet alleen praten over problemen, maar ook er iets aan proberen te doen. Door hen al op jonge leeftijd op een positieve manier in contact te brengen met duurzaam ondernemen hopen wij een verschil te maken, voor henzelf en hun omgeving.

Wat leer je tijdens deze workshop?

Heb jij wel eens chocola gemaakt? Dit is je kans! Creëer je eigen smaken, wees creatief en verras jezelf. Wij laten kinderen op een speelse manier zien dat hun handelen impact heeft en dat ze bewuste keuzes kunnen maken. Dit doen wij door middel van onze interactieve programma’s waaronder het Choco Ondernemers Programma.

We gaan graag met jou het gesprek aan over inclusiviteit, duurzaamheid en het belang van kinderen leren ondernemen. Chocola maken met een beetje extra dus.

HR-Lounge

Let op, deelname aan de HR-Lounge is een dagvullend programma met 4 workshops waardoor je geen andere thema workshops kunt volgen.

Het werven en behouden van personeel is in 2018 een grote uitdaging.

Hoe ga jij deze aan?

 

Vier experts op dit gebied voorzien jou van handige praktische tips die je direct na afloop kunt toepassen. Daisy Kuipers van Het Aktie Atelier trapt af en gaat samen met jou aan de slag om je eigen ludieke campagne te bedenken voor het werven van personeel. Hierna vertelt Jeroen Pernot van To Be Kinderopvang hoe je jouw bedrijfsidentiteit kan communiceren naar potentiële kandidaten en je op deze manier kan onderscheiden van de rest.

Nu je weet hoe je nieuwe medewerkers moet boeien, is het tijd voor een heerlijke lunch. Daarna meer food for thought. Nienke Bloem zet haar Keynote voort en Parenticom haakt hierop in en inspireert je over het boeien en binden van bestaande medewerkers.

Let op, deelname aan de HR-Lounge is een dagvullend programma met 4 workshops waardoor je geen andere thema workshops kunt volgen.

Voor jou ga ik door het stof / werving 2.0 3.0!
Daisy kuipers – Het aktie atelier
Doelgroep: HR, directie, marketingmedewerkers, management


Jeetje, moesten we nog niet zo lang geleden pm’ers en andere waardevolle medewerkers ontslaan door de crisis, en nu…waar zijn ze? Help! Het lijkt wel een soort ‘Survival of The Fittest!’ Welke kinderopvang vindt ze nog wél?

Ik kijk dagelijks op Indeed.nl en LinkedIn. Niet omdat ik iets zoek, maar het is wel interessant om te zien hoe de werving van -veelal- pedagogisch medewerkers plaatsvindt. Hmmm…laat ik daar nu niet te veel over zeggen, dat bewaar ik graag voor de workshop?

Wat leer je tijdens deze workshop?

Tijdens deze workshop ga je stof happen. Nou ja, figuurlijk dan hè? Stof tot nadenken geef ik je in ieder geval. Net zoals een aantal praktijkvoorbeelden van wervingsacties die zeer geslaagd zijn. Niet dat jij die nou gaat kopiëren. Daar ben jij en is jouw kinderopvang natuurlijk veel te uniek voor! Jij gaat je eigen ludieke campagne bedenken tijdens deze workshop. En ik help je daarbij.

Én…ik doe mijn huiswerk van tevoren. Dus ik ben al in jouw organisatie en wijze van werven gedoken. Dat is prettig, want zo ontvang je concrete tips en adviezen specifiek voor jouw kinderopvang. Kun je op de terugweg al direct aan de slag?.

Bedrijfsidentiteit & werving personeel
Jeroen pernot – To be kinderopvang
Doelgroep: HR, directie


Wat onderscheidt organisaties van elkaar? Je bedrijfsvisie, maar voornamelijk je bedrijfscultuur. Het zijn immers de mensen die een organisatie vormgeven. In de zoektocht naar nieuw personeel, wil je dat de juiste kandidaten op jouw vacatures reageren. Het draait om meer dan alleen de woon-werkafstand en de opleiding. Jullie moeten een zogenaamde ‘klik’ hebben met elkaar.

Wat leer je tijdens deze workshop?

Om te zorgen dat de juiste kandidaten reageren op jouw vacatures zal je goed jouw bedrijfsidentiteit moeten communiceren. In de lezing “Bedrijfsidentiteit & werving personeel” zal Jeroen Pernot van TO BE Kinderopvang ingaan op de vraag hoe je jouw bedrijfsidentiteit kan communiceren naar potentiële kandidaten.

Hoe jij geweldige klantervaringen organiseert in de kinderopvang
Nienke bloem
Doelgroep: HR, directie


Nienke Bloem is dé expert in Nederland als het gaat over Customer Experience. In goed Nederlands: Klantbeleving. Ze spreekt op nationale en internationale podia en inspireert haar publiek om aan de slag te gaan met klantbeleving. Want zo moeilijk is het toch niet? Ze is zelf moeder van een dochter van 19, stiefmoeder van een stiefzoon van 5. Dus ook nog ervaringsdeskundige. Praktisch en grappig; Nienke legt empathisch de vinger op de zere plek als het gaat over de wereld van jouw klant. Ga er goed voor zitten en weet dat je morgen aan de slag gaat!

Wat leer je tijdens deze workshop?

Geweldige klantervaringen in de kinderopvang? Ja, dat kan echt! Nienke laat je zien over welke assen je beweegt om jouw klant ECHT centraal te stellen. Goed luisteren, vanuit jouw merk in de klantreis het verschil maken, samen met jouw medewerkers. Denken en doen, dan sta jij aan de wieg van DE klantgerichte kinderopvang. Je creëert dit succes van binnenuit, met een blije klant als gevolg. Dat wil jij toch ook?

Binden en boeien van medewerkers
sabine Nieuwe Weme – Parenticom
Doelgroep: locatiemanagers, regiomanagers, management


Met een groeiend aantal vacatures en beperkte doorgroeimogelijkheden, zien medewerkers nieuwe kansen op de arbeidsmarkt. Hoe ga je ongewenst verloop tegen? Hoe houd je de beste mensen in huis?

Wat leer je tijdens deze workshop?

Samenwerken met anderen in een team is voor veel mensen een belangrijke motivator. Investeer in talentontwikkeling, samenwerking, communicatie en een open aanspreekcultuur. Ontwikkel een visie met betrekking tot het binden en boeien van medewerkers. En maak fans van je medewerkers!

Bestel nu je ticket(s) met flinke korting

Alleen deelnemen aan de Quebble Kinderopvang Awards en niet aan de Kinderopvang Inspiratiedag of vice versa? Dat is geen enkel probleem. Vink op de aanmeldpagina je gewenste keuze aan.

Let op, de early bird korting verloopt over:

 

  • Normaal
    Normaal tarief
    vanaf 24 april 2018
    1 ticket inspiratiedag
    3 workshops naar keuze
  • Voordeligste keuze
    Early Bird
    tot 23 april 2018
    1 ticket inspiratiedag
    3 workshops naar keuze
  • Gezelligste keuze
    Samen met een collega
    tot 23 april 2018
    2 tickets inspiratiedag
    3 workshops p.p. naar keuze
    Actieprijs: extra ticket á € 99,-

Partners & Sponsoren